Sara - måste nog få i mig lite mat!

Fyfan vad dåligt det gick idag.. Bläh! Men men, det är bara att ta nya tag, en och en halv vecka kvar till premiär och två och en halv vecka kvar tills min tid på Calle Flygare Teaterskola är över... Känns lite sådär, kan inte riktigt fatta det. Två år har det gått. Jävlar!

På måndag ska jag på intervju till eventskolan, inte riktigt läge egentligen, men vad ska man göra? Det är bara att pallra sig dit fastän att hela dagen består av rep. Om jag känner mig taggad? Nej. Det känns som ett sånt dära måste som man bara måste ta tag i, man bara måste göra det! Och det är väl det jag ska ägna min eftermiddag åt nu, mina intervju frågor som jag fått på mailen.

Först blir det lite "Karins lasange"!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0