Sara

Åkte till Nicoles land dirr efter jobbet igår. Där var Nicole, Stella, Sofie och Issa, dom åkte ut redan i fredags, så det var jag och min gamla "the sounds" -skiva som rockade hela vägen i bilen! Sånna minnen man får alltså haha! Så sjukt hur många minnen som man kopplar till musik, kommer ihåg hela min uppväxt typ med hjälp av musik. Vi snackade om det igår och rabblade upp låtar som var vilket år och vad man gjorde då, så himlans roligt!

Vi kom hem ändå vid två idag så då har jag städat och gjort fint i mitt rum och på balkongen (det behövdes kan jag säga!) ska åka och slänga lite skit och sen ska jag möta upp Nicole så tänkte vi åka och spela lite minigolf, pitch-and-put som det heter på engelska.
Japp, nu har den säsongen börjat...



Bjuder på en favorit från när jag var 15 år





Haha så jävla bra!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0