Sara

Tack för en lyckad kväll/natt i lördags :) Sjukt mycket folk och ett vinglas gick sönder, kors i taket! Blev inte så många bilder från min kamera, men kommer nog upp några iaf senare...

Igår vart det mysdag med städning och vofflor hemma hos Stellas päron. När jag kom hem tog jag en tallrik mat och däckade i soffan vid sju tiden, välbehövlig sömn!

Idag har jag städat hemma hos mig själv och tagit det lugnt. Var uppe en sväng i Vällingby och gjorde synundersökning till dom nya bågarna :) Vet inte när de kommer, men dom är beställda så när dom kommer så är allt klart! Nu tänkte jag kolla på någon film och senare ska jag öva manus :) Lugn och skön dag helt enkelt!

Om några veckor åker jag till Italien, just nu är det 25 grader där :) Lääängtar!



Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0