Sara - Händelserik söndag!

Blev väckt av att Nicole ringde mig imorse och frågade om jag skulle haka på till IKEA, jag som är yrvaken säger varför inte? Jag kliver upp ur soffan (sov där eftersom min säng var full med grejer när jag kom hem inatt) och känner att jag inte riktigt kan gå rakt... Japp, då var man fortfarande full alltså. Gör mig iordning och slänger i mig en ipren och fyller en vattenflaska innan Nicole plockar upp mig. I Barkarby vart det Mio, IKEA och en sväng på outlet. Sen plinga Sofie så då åkte vi vidare till Bromma Blocks. Jag till Nicole: Alltså, jag va fan full alltså när du plockade mig i morse, för nu känns allt mycket klarare! Nicole: Ja, det va typ som att du precis hade druckigt ett glas vin innan jag plocka dig! Hahah säger bara att det va ju tur att det inte va jag som körde ;) Sen har jag hållt på o fixat i mitt rum, plockat bort och ändrat om så nu känns det fräscht och fint! Sen gick jag över till Stella som vanligt och nu är jag hemma igen :) En mycket bra söndag! Tur att Nicole ringde mig, annars hade jag bara legat i sängen hela dagen...

Bra kväll igår ändå! Middag med Ida och Stella. Sen överrasknings fest för Danne :) Vidare till Grappa med Ida för att fira Hanna och sen därifrån till Retro för att möta upp Calle-människor. Säger bara: Nästa helg ska bli en lugn helg. Har slut på lönen redan...

Imorn blir det rep med Camilla och Amanda! Filmerna är klara så nu blire finslipa, föreställning om två veckor :)

Godnatt hörrni! (kanske blir uppdatering med bilder från helgen imorn)

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0