Skön jävla rockmusik i högtalarna.

Ikväll var jag Nicole och Stella och såg Rock of Ages, inte alls som jag trodde, men höga betyg får den! Vissa rysnings-scener och andra "vad fan är det här"-scener haha, rekomenderar.
 
Har precis rensat ut garderoben, så himla skönt! Klädhögen på golvet tar jag tag i i morgon när jag är ledig. I morgon kväll är det sista kvällen med Brian.. "Hellre känna något än inget" haha det fick man ju äta upp, det va kul så länge det vara och kännas kommer det absolut göra efter att han åkt. Hur som önskar jag honom all lycka till hans turné i sommar och att det går bra för honom i höst med vad som komma skall! Men vi får se, vi kanske ses igen om det blir USA till hösten... Kanske inte bara garderoben som behövs rensas, ett stycke Sara skulle också behöva redas ut haha!
 
 

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0