Sofie



Packar för fullt för o spendera helgen på Sandhamn seglarhotell, Kick off med jobbet, kommer bli riktigt skoj!

Har en massa bilder o uppdateringar som jag tänkte lägga upp men tiden e knapp o snart måste jag sova, så en hel del bilder får komma upp på söndag helt enkelt, det blir bra.

Trevligt o få träffa så många av er igår kväll på middagen i Alvik också, speciellt eftersom jag inte kommer få se er denna helg, riktigt mysig onsdag var det :)



Nu ska jag bara packa ihop det sista o sen ere kudden som väntar..

Natti natti o supertrevlig helg på er guldklimpar:)
<3


Vad önskas?
Postat av: Sara

Hoppas du har det jättebra därborta! Vi ses nästa vecka <3

2012-01-27 @ 22:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0