Sofie

Olearys lördag 7 Januari


Jag Lina & Mickan blev det som började kvällen med en god middag på Olearys 


Utskuren biff med bakad potatis


Lina o Sofie


Snart fick vi även sällskap av Fia o Sara med goda drinkar o en massa pop corn!


Sara o Mickan

Ännu en trevlig kväll på Olearys i gott sällskap :)


Så måste ni få se från dagens promenad, blev en tur runt Görvälns slott OCH SE så häftigt vattnet hade frusit, som riktiga dekorationer man bara ville plocka med sig hem;

Vackert, visst??




O så några vackra men fan så otacksamma svanar, de bara fräser även fast man ger de lite gott käk.. 



Och så kör vi återigen lite middagstips på det:

Först för er som kanske fortfarande står med rester kvar av julskinkan?
Tortellini m julskinka helt enkelt.


Och här min favoriträtt för tillfället tror jag nog: Torsk/Piggvar m pepparot skirat smör o rödbetor, mmh!


Biff Wellington


Se så fin vinflaska, så härligt antik såg den ut liksom, god varen också!


Puss & kram på er
<3


Vad önskas?
Postat av: Lina

hahaha älskar att vi druckit samma rödvin i helgen! jag och mamma körde den också! Den va bra ;)

2012-01-08 @ 19:59:14
Postat av: Sofie

Haha neej va roligt! Ja den var bra, jag blev helt kär i den för den va så fin=)

2012-01-09 @ 09:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0