Sara.

Igår hade jag sextimmars föreläsning om hur man jobbar som frilanserane skådespelare. Långt, men väldigt nyttig kurs! Tre timmar till på onsdag och då ska vi gå igenom avtal. Efter skolan mötte jag mammsen i Vällingby och lånade jag hem två par glasögon, samma fast i olika färg. Skulle ha lånat hem ett annat par oxå, men dom var tyvärr utlånade så om dom blir köpta skulle dom beställa hem ett par till mig :) Efter det gick vi hem och åt och kollade film. Pratade en liten stund med fina Lina i telefonen, sånna samtal behövs verkligen ibland ♥ Efter det så åkte jag hem till Fia och kollade på ytterligare en film, med Ashton Kutcher. Vid tolv tiden drog jag mig hemmåt och väl hemma började jag plugga. Vid två fällde jag ner locket på datorn och somna.

Och nu... Är det bara att ta tag i det igen! STOR inlämningsuppgift till devisingen som ska vara mailad och klar senast kl 17.00 på onsdag. Hoppas jag hinner, och jag menar allvar med det. Håll tummarna! PUSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0