Sara

Första dagen avklarad och det känns som att man inte har varit därifrån, fast ändå som att allt har förändrats (på ett positivt sätt då) :) Skönt att få lite struktur på vardagen igen!

Men fick ett lite/väldigt tråkigt besked igår, att min chef måste avskeda alla vikarierande på jobbet, så min sista dag är den 25 februari. Har ändå varit förberedd, men känns jobbigt att behöva ta tag i detta nu när det är slutspurten i skolan. Min plan var ju att byta jobb efter sommaren när allt med skolan var klart, men nu har jag ju fått en spark i baken så jag ser det som en möjlighet att faktiskt göra en förändring som jag har velat göra i ett och ett halvt år nu :)

Nu ska jag äta, sen kommer min fina kusin över och ska kolla om jag har någon klänning som passar till hennes kickoff med James Bond tema :) Efter det ska jag plinga Stella och imorn är jag ledig. Ha en bra kväll!


Denna låt blev jag tilldelad att redovisa om två veckor -


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Ajdå.. så det blev så =( Förstår hur du tänker med att ta tag i det nu mitt i skolrushen men samtidigt bra som du säger att du verkligen fick en spark i baken o kommer därifrån! Helt rätt att du ser det som en möjlighet, bra Sara o lycka till! =)

PS. Snart måste vi boka in centralbadet, ska jag ta ledigt en vardag så vi kan gå dit då efter att du slutat skolan? Någon dag i februari?

<3

2012-01-18 @ 09:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0