Sara

Pearl Harbor har slutat och jag har gjort mig i ordning för att sova eller försöka, hoppas på det förstnämnda. Har ställt klockan på 08.00 för att ta mig en morgonpromenad. Har sovit på tok för mycket under långhelgen, eller under dagstid i alla fall och det måste det bli ändring på till nästa vecka då jag börjar i skolan igen. Tur eller tråkigt, beroende på hur man ser på det, har de tagit bort uppvärmningarna så kommer börja 9.00 varje dag ist för 8.30. Iofs så hann jag aldrig till 8.30 under hösten, så någon stor skillnad blir det ju inte!

Längtar tills det blir morgon... Nattinatt



p d o l 2011






Vad önskas?
Postat av: Sofie

Förstår inte, sova som e så himla skönt??? Fast det e klart om man sover för mkt så blir man bara seg, lagom e bäst!

Hoppas du sov gott iallafall rara Sara=) <3

2012-01-10 @ 11:19:57
Postat av: Anonym

Mjo, men jag kan inte sova om nätterna och nu har det blivit en ondcirkel liksom ;)

2012-01-10 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0