Bilder från gårdagen!

En glad Stella & en glad Lina

 

Sofie

 

Matkön

 

Glada flickor i matkön

 

Sofie & Amanda

 

En glad Sara

 

"PartySteiar"

 

"Watchout Amanda"


"Lina den fina"

 

"The lady in red"

 

Bra kväll igår, precis som jag kände på mig! Jättemysigt med massa snack och vin hemma hos Nicole först. Sen vart det taxi till Tegnérgatan för att inta Limerick... Oj vad det inte var samma ställe! Men grymma som vi är gjorde vi så att det blev som vi ville ha det, genom att välja musik och dra upp lite andra människor på golvet för att dansa och sjunga med. Hur kul som helst! Sen tog vi taxi till Lemonbar, men det var så jäkla lång kö där så jag och Sofie bestämde oss för att åka hem. BRA kväll!

 

Idag blev det IKEA med mamma och sen pizza på det. Ska nog möta upp Stella sen...

Nu slutar jag. PUSS


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0