Sara - Vad hände?!

Mycket som har hänt på endast en vecka! Hela mitt liv har tagit ett nytt andetag kan man typ säga, så mycket som har förändrats på bara några dagar. Både positivt och negativt, men ändå positivt (klurigt det dära hah)... I fredags kom jag på att jag vill plugga till event projektledare plus att jag blev uppringd och erbjuden jobb som jag inte ens sökt! Visst från minomin, men i alla fall kom som serverat på silverfat :) Föreställningen som vi jobbar på känns också mycket bättre, vi har strukigt onödiga saker (coola, men inte nödvändiga) och nu har vi börjat jobba med det praktiska! Hoppas på att kunna börja se resultat redan i slutet av denna vecka :)

Nu ska jag sova!
Skola 8.30 imorn, sen blire fältöversten kl 13.30 - 19.15 :)
NattiNatti


 


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Kul Sara! Så glad för din skull!! Märks liksom på hela dig att du e lyckligare nu =) <3

2012-02-14 @ 09:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0