Sara - två kvar efter idag.

Tre jobbtider kvar - idag, nästa lördag och lördag den 25e, sen är det finito... Kommer anagligen behövas iaf som min chef sa, men kommer inte ha ngt fast på papper. Ändå tre vik som försvann, förstår inte hur dom ska klara sig utan oss? CVt är klart, men har inte skickat ut än. (Är så jävulskt mycket i skolan som kommer pågå fram till föreställningsdagen den 17 mars). Måste ta tag i det! Gillar verkligen inte måsten... Fast ska försöka se det som en möjlighet som jag sa förrut :)

Jobbar mellan 12 och 18.10 idag, sen skulle vi kanske testa klänningarna till torsdag hemma hos Nicole :) Kul det ska bli på torsdag, lite "julgalankänsla" över det hela hah!

Juste, jag både sjöng och höll tal i tisdags i skolan och båda gick awsome! Satte en högribba på talet, och det är ju inte helt fel ;) Spec inte när jag skrev det kvällen innan på 20-30 min och lärde mig det på halvtimman jag hade på mig att förbereda mig inför talet! "Logotypen som handskrevs med två stora C:n för att det skulle göra sig bra i annonser blev världens mest kända logga. Och ett experiment som skulle hitta botmedel mot huvudvärk fick istället fram världens mest kända dryck. Jag talar såklart om den världsomfattande drycken: Coca Cola..." hahaha! Kanske ska söka jobb där? 

Nu blire frulle, PUSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0