Sara - Kul helg!

Började fredagen med dubbning i solna på filmtekniks lektionen. Så jävla kul!!! Skulle lätt kunna tänka mig att jobba med det, så jävla svårt att få jobb som det bara... Efter skolan gick vi dirr till systemet, köpte en box, gick tillbaka till skolan för att ha inspark för dom nya ettorna :) En kul kväll!

Fortsatte lördagen med filmning till vår föreställning hemma hos mig med Amanda, Camilla, Miriam och Emil. Gick jättebra, nu är det "bara" klippningen kvar! Sen plingade Stella och vi bestämde oss för att äta middag tillsammans för att senare möta upp Lina och Carro och så drog vi till Soap :) Trodde inte från början att jag skulle palla två dagar i rad, men det gick ju bra!

Idag har jag bara tagit det lugnt. Kollat på film med mamma, mötte Stella för att köpa nya skor och sen köpte vi pizza och gick hem till henne. Kom väl hem för en timma sen och har städat och lagt fram grejer till imorn, då det blir rep och jobb :)

Lite bilder.



Jag leker att jag kan grejer...


Ingrid och Amanda


Elina är taggad!


Amanda i studion


Ingrid väntar på sin tur


Grymt kul!


Stella och Carro i lördags!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0