Sara

Är så taggad! Om några veckor så blire fyrtiofem års kalas för mig och Stella, haha så nördiga... Men när vi pratade om när vi skulle fira oss var och en för sig så kom vi fram till att det var smartare att slå ihop det helt enkelt :) I förrgår bjöd vi in alla gäster (60 pers, hos Stellas päron) och igår satt vi och planerade, så himlans roligt (ja, jag ska söka till event projektledare). Temat blev "regnbågens alla färger", jag själv skulle ha dratt på mig svart som vanligt, så då blir det kul med lite färgklickar! Detta kommer bli superkul :) Ser mer fram emot detta än min föreställning helgen innan, men tror att det har att göra med att det går lite segt just nu... Amanda och Camilla håller på att redigera filmen, de höll på i lördags, igår och ska fortsätta på tors och fredag. Finns inte så mycket vi kan göra utan filmen... Aja, snart klart!


Idag blir det jobb på fältöversten och sen trerätters med Ingrid :)
Have a good day.



Vad önskas?
Postat av: Sofie

Så himla kul!! Är också galet taggad, längtar längtat längtar! =D

2012-02-28 @ 08:57:40
Postat av: Sara

Häärligt ;)

2012-02-28 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0