Sara - Känner mig taggad ändå!

Japp, idag har jag inget val...
Dags att sätta sig och skriva antagningsprovet till eventprojektledare!

Igår vart det utgång. Startade hemma hos mig, jag, Lina, Nicole och Stella. Vid tio åkte vi in mot staden och hamnade på limman. Sen... Sen, då, då åkte vi till Slakthuset? Herre Gud säger jag bara! Ett ställe dit jag garanterat inte ska åka tillbaka till haha! Alltså, visst att man kan känna sig lite felplacerad på vissa ställen, men detta tog priset alltså... Aaa, nee, har inga ord för det... Jo förresten, det första vakten säger till Lina när vi kommer in: Häng in den där. Lina: Vadå, väskan? Nej, det är den ända jag har. Vakten: Okej, men på egen risk... Saker har redan försvunnit här ikväll, så på egen risk då.    Läskigt som fan! Hahaha!

Nej, nu blir det frulle och sen sätta igång. Bilder kommer lite senare från gårdagen! PUSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0