Sara

Och uppvärmningen gick ju galant! Var tydligen min tur att sjunga idag också, gick helt ok med tanke på att jag inte hade övat på det jag skulle öva på.. Vill välja en till bra låt som är lite gladare, förslag är välkommet :)

Nu har jag storstädat mitt rum, plockat undan papper i pärmar, dammat och dammsugat och torkat golv. Jätteduktig har jag varit! Har till och med hunnit att plinka på pianot!

Snart blir det upp till Vällingby för att testa bågarna, Nicole hakar som smakråd och sen hem för att äta och börja packa till ITALY! Ahh, längtar så mycket nu - lite varmare och få krama om min kära syster :)


Försöker klura ut när dessa bilder togs (står 2003, men vet att det inte stämmer!)...
Tror 2006. Shitt vad tiden går fort, det är redan sex år sen!



Min älskade kusin Elin och älskade syster Hanna





Hahaha! Det går i släkten...


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0