Sara - Black swan

Bra dag idag ändå! Eftermiddagen bestod av röjning i rekvesita förrådet, tunnelbanetur med Fia + en sväng i Vällingby, mötte upp Johanna lite senare och pratade av oss, gick och hyrde film som jag och mamma har kollat på.

Black swan. Ja, jag har faktiskt inte bestämt mig än om vad jag tyckte om den... Jag har nog haft för höga förväntningar på den tror jag. Jo visst var den bra, men inte så bra som jag har trott... Lite för överdrivet i vissa fall tycker jag nog? Hmm... A, jag vet inte.

Men visst blev jag inspirerad, lagom till danslektionen imorgon!

Bra kväll med mamma i alla fall, kul att umgås lite med henne också :) Problemet nu är bara att jag är rastlös hah! Ska hoppa in i duschen tänkte jag, kanske plinga Stella och höra om hon vill mötas upp en liten stund? Vi får se :)

Hoppas er dag har varit fin! PUSS och Godnatt


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0