Sara - skön dag!

Idag börjar jag inte förrän kl 16, men ska dra mig utt till centrum snart iaf! Ska förbi Lina i Kfem och sen ska jag även hinna äta lunch innan jag börjar.. Min micro har ju gått sönder så jag väntar tills jag kommer till jobbet ;)

Idag har jag inte gjort ett skit, men ändå grejer och det har varit såå skönt! Vaknade vid åtta, gick upp och tvättade mina sminkborstar. Sen stämde jag gitarren. Kollade våra bästa år. Diskat. Snackat med systeryster, Nicole, Lina och Stella. Och bara chillat! Det jobbiga är ju bara att jag ska jobba snart, men det är bara 4 timmar så det går nog fort iaf! :)

Jag är sååå hungrig nu, tror jag ska börja röra mig så att jag får i mig lite maaat! Hoppas ni har en lika skön dag som jag :) PUSS


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0