Sara

Skön helg har det varit!

I fredags efter skolan hängde jag Niklas och Jonas kvar ett tag, jag satt och spela piano medan dom höll på att fäktas hah! Sen gick jag och Niklas hem till honom där det lite senare blev vin och mys med folk från skolan, jättetrevligt :) Sen i lördags blev det jobb 10 - 16 därefter blev det till att åka hem till Nicole där Mickaela, Stella, Daniel, lille Hampus och Casper höll till. Hann drick en mun vin när Christoffer och Jonas ringer och säger att de typ var hos Nicole, men tydligen på fel ställe, så jag satte mig i bilen och åkte för att plocka upp dom. Sen vart det middag och chill, prat och spel.

Idag har jag jobbat sen åkte jag till Nicole och kollade på "true talent" och nu är jag hemma. En lugn och skön helg helt enkelt! Nästa vecka blir rätt lugn, jobbar bara imorn 9 - 16 sen är jag ledig resten av veckan, till och med helgen!! Mjo, går ju i skolan, men det är bara kul :) Jag och Niklas ska sjunga på tisdag, inte lika kul haha! Juste, vi klarade lyftet i fredags, så jääävla najs!



Nu blir det duschen och sen sängen. PUSS och Godnatt

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0