IDA: Hoolaa

Himmel och pannkaka, har nog inte varit inne och härjat här sedan Sven belyste vår tillvaro. Smäll på fingrarna!

Happ, då ligger man hemma med feber och orolig mage. Inte så jäkla disco när det kommer till kritan. Minns när man var liten och det ändå kunde vara lite mysigt att vara sjuk, mamma eller pappa var hemma hela dagen med en och så fick man godis! Och nu? Nä, mysfaktor=noll. Och för det andra har man inte råd att vara sjuk. Idag förlorar jag lika många kronor som en av bokhyllorna jag ska köpa till lägenheten kostar. Karensdagar suuuger.

Annars har väl livet sin stilla gång. Jobbar och jobbar, uttröttande men fantastiskt. Jag längtar till nästa höst när jag ska börja plugga till förskollärare. När jag är klar med den ska jag jobba och läsa till beteendeanalys och kanske lite specialpedagogik på sikt. Hur fantastiskt är det inte att vara i den åldern och situationen vi är nu? Det är verkligen MÖJLIGHETERNAS tid. Sky is the limit.

I helgen umgicks jag mycket med min fina syster <3 och var även i sumpan och åt middag med Pici och Paola. Vi planerar redan för nästa sommars Tanzaniaäventyr. Tänk att det blev så bra ändå, trots att jag var så orolig innan vi åkte. Om vi får som vi vill ska vi åka runt lite på fastlandet nästa gång och förhoppningsvis ha råd med en safari!

Fortsätter köra celibat, såklart! (Tack och lov för Mmmmm!! Haha)

Vi ses hos Lina på lördag. Ha en underbar vecka på er!

xxx kram xxx


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Idiii!!

Yees vi ses hos Lini på lördag, fyy så trevligt!! :)

<3

2011-10-11 @ 15:42:31
Postat av: Sara

Krya på dig så att jag får se dig på lördaag!! <3

2011-10-13 @ 14:54:25
Postat av: Ida

Yeee buddy, ses imorgon darlings =)

2011-10-15 @ 00:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0