Sara - ännu en gång...

... Tack för en grymt bra kväll igår! Kollade på klockan precis innan jag gick och la mig och då stod den på 06.00, då vet man att Sofies födelsedag vart rätt så lyckad! :)
Så många minnen från fester hos Sofie, och det bästa är att alla är bra, det blir alltid kul!





Vaknade vid halv tolv. Min första rörelse var att luta mig för att rota i skåpet brevid sängen för att få fram en ipren... Efter det så har dagen rullat på ganska bra! Vid fem plockade pappa upp mig och så åkte vi hem till Karin för att fira pappsens födelsedag, mycket trevligt och så himla god mat :) Så under denna helg har jag blivit bortskämd med så himlans god hemlagad mat både lördag söndag! Underbart!

Nu är det dags för lite Glee och sen sussa! PUSS på er mina finaste!

 


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Åh tack själv Sara!! Riktigt lyckad kväll, så himla kul att alla verkligen verkade ha superskoj!! Blir så glad :)

Längtar redan till nästa lördag så man får vara med er alla igen<3

Pussar o kramar o massa kärlek <3

2011-11-21 @ 09:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0