Sara

Kors i taket! Jag var fakriskt i skolan redan klockan tio över åtta idag! Jag och Niklas skulle öva vår sång innan sånglekitionen, det var ganska behövligt eftersom det inte blev ngt igår. Så med våran fina morgonstämma sjöng vi enda till att tallektionen började kl 9.00. Efter rasten var det vår tur att visa vad vi hade övat på så fint, men självklart gick det inte lika bra då haha! Men skam den som ger sig... Jag ska fanimej sätta den där jävla tonen, även om jag kanske inte sjunger så på uppspelet, men den ska fan sitta iaf! Sen sjöng jag min solosång och det gick mycket bättre :) Är ganska taggad nu, bara två lektionstilfällen kvar nu sen den 6e är det uppspel.

 


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Härligt Sara! Fortsätt kämpa du e så bra =)

2011-11-23 @ 08:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0