Sara

Och nu är helgen här, den här veckan har bara flygit förbi!

Idag har varit en väldigt bra dag! Folkdans på dansen idag, var mycket roligare än vad det kanske låter hah! Grymt kul vare iaf :) Sen gjorde vi ett genomdrag på hela barnpjäsen idag för första gången och det är premiär om två veckor. Det finns ju grejer kvar att fixa om man säger så... Sen vart det middag och filmmys med mammsen, väldigt mysigt! Blev lite rastlös efter så då drog jag hem till Mickaela där Daniel, Nicole och Lina befann sig. Vart en ganska kort visit, plockade upp Stella och Ebba på vägen hem och skjutsade dom hem. Och nu är jag hemma igen!

Imorn blir det jobb 10-16, sen plockar Lina mig hos mamma kl 18 och så bär det av hem till Sofie :) Ska bli så himla kul att ses allihopa, länge sen nu... Synd bara att Johanna inte kan komma, men nästa helg är det påt igen bah! Då blir det "avskeds"middag för Amanda. Helt sjukt kul, vilket jävla erbjudande alltså!!! Galet.



Nu är det dags för sängen. Känns bra, kan somna med ett leende på läpparna. PUSS och GODNATT

Klockan är över tolv så jag får väl säga: Grattis Sofie på 23 års dagen!!!

 


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0