Länge sen.

Oj vad länge sen det var som man var här då..

Måste ju iaf berätta hur bra det gick på dansredovisningen i fredags! Den gick jättebra :) Visst vart det några snesteg, men jag skyller på syrebristen i lokalen ;) Lyften gick precis som dom skulle och det var typ huvudsaken plus att pirruetterna gick galant :) Nu känns det jättetråkigt att det är över... Men blev väligt peppad på att fortsätta att dansa när min lärare sa att: du måste fortsätta med dansen! Då blev jag mycket glad!

Annars rullar det på som vanligt. På lördag fyller Sofie hela 23 år och då ska det firas, längtar! Är redan taggad och tror att jag har bestämt kläder haha!

Nej, nu skajag kolla Glee och somna.. Tänkte faktiskt gå på uppvärmningen imorn?!

Juste! Jag Ingrid och Amanda sjöng ju för pensionärerna i torsdags och det blev succé! :) Cecilia Lind där jag och Ingrid sjöng och Amanda kompade på piano sen blev det a capella med alla tre Rolling in the deep - Glee versionen.



Sov gott allesammans! PUSS


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0