Sofie

Inte ok.
Sitter här med gårdagens frilla och inte nykter för fem öre. Ingen aning om när jag kom hem heller. Riktigt kul kväll med jobbet igår iallafall. Började här på kontoret, sen middag på Hard Rock, vidare för drink o dans o avslutade på Sturecompagniet. 
Lagom pinsamt att jag höll på o försova mig till jobbet dock, men tack vare Sara som ringde o undra om jag var på tuben så kom jag i hyffsad tid ändå. Tack tack tack Saris(o mamma som fick kasta sig upp ur sängen o skjutsa..)!
Wasa fest ikväll igen hur det nu ska sluta.. bara o tagga till, vi hörs under småtimmarna om nån e ute o stökar ikväll!

Önska mig lycka till med denna dag det kan behövas.


ps. Om någon har vägarna förbi med en plattång i handen kan man gärna kila in o dumpa den här, hann liksom inte fixa håret imorse o inför kvällen, fint. Tack på förhand hehe..

<3


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Ingen garvar heller åt mina skämt idag som jag tycker e jätte roliga.

2011-05-06 @ 11:30:01
Postat av: Sara

hahhaha!! du är ju för härlig sofie!!! <3<3<3

2011-05-07 @ 12:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0