Sara - Håller fortfarande på...

...att packa upp mina grejer, suck! Nu är det mest småprylar som alla hårsaker, ljus mm. men problemet är ju att jag ställer ut mammas saker så att mitt ska få plats, men vart ska hennes grejer ta vägen då?? Ja.. inte lätt helt enkelt! Tråkigt att vara inne en fin söndag, men saker och ting måste göras även om det är sol ute :/

Ikväll ska jag till Ingrid och äta middag och för att öva inför tisdag!!! HJÄLP, jag börjar bli skitnervös ju :o Kl 18.00 börjar insläppet i Adolf Fredriks Kyrka, allt börjar kl 18.30 och håller på till ca 21.30. Har skickat inbjudan på facebook oxå :)



Nej, måste fortsätta nu! Kanske måste äta lite frukost också, kan vara en bra idé :)

PUSS


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0