Sara - Godnatt

Dags att sova! Kan bli svårt eftersom jag typ har sovit heela dan.. Sen blev en välbehövlig promenad med Elin :) Hon kom förbi här innan och fick med sig lite kläder som jag inte använder längre, då får jag plats med lite mer grejer! Sen vart det te hos dom med hockyn i bakgrunden, och nu är jag hemma igen.

Imorn ska jag jobba 16-20.. Det var typ evigheter sen känns det som! Jobbar lördag och söndag med :/ Så det blir en lugn helg för mig! Men först ska jag till skolan och kolla på när fyrorna har sånguppvisning :) kul!


hahah!! jag i ida början av 2008 på en parkbänk med snapsar från Julgalan ;)



Hoppas att alla får en bra start på den nya veckan! PUSS


Vad önskas?
Postat av: IDA

Hahahaha så jävla fucking faaab :D

2011-05-16 @ 20:44:50
Postat av: Sara

yeeiii!! ;D

2011-05-16 @ 21:01:16
Postat av: Sara

i looovee it!! ;D

2011-05-16 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0