Sara - förstår inte?

Varför är jag inte trött?! Håller ju igång heela dagarna, ändå kan jag inte sova på kvällen, men är astrött på morgonen... Och om jag gör tvärtom som igår, att jag tar det lugnt så funkar inte det heller! Heelt fel.

Har iaf fixat ännu mera hemma, så nu får det vara klart! Sen vart det fika med Johanna inne i stan, så himla mysigt! Även fast vi satt ute i blåsten, men vad gör man inte lixom ;) Nu har jag packat i ordning inför morgondagen. Kommer antagligen inte att åka hem emellan innan Fias utställning, så Sofie - ring dirr när du slutar! Det blir till att öva monolog, mimteknikblablabla och kolla på dom andra 2ornas monologredovisning :) Jag och Philip har samma monolog så det ska bli spännande att se hur han gör den hah! På torsdag är det min tur :)

Aja, ska bli kul imorn iaf och träffa dom bästaste! Ska sätta på lite musik nu och släcka så kanske jag somnar.. PUSS på er och Godnatt!



(Ska verkligen försöka hinna med tunnelbanan imorn Sofie ;))


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0