Lina här...

Hej girls!
Ligger och kollar på bb.. som vanligt vid denhär tiden. Har till och med drömt flera gånger att jag själv varit där inne.. börjar gå till överdrift nu :P haha

Hoppas alla har de så bra ni kan ha! Såg härom dan att de kommer ut en ny pirates of the caribbean i 3D. Hur ballt är inte de? För vi har ju varit rätt många som kollat dom andra filmerna tillsammans så tycker vi ska styra en kväll så vi kan gå tillsammans!

I helgen åker jag och nicole på kurs. Hårologi kurs. Ska bli väldigt spännande och kul faktiskt. Stiker tidigt på lördag åter söndag kväll. Vi kommer finnas i Hallstahammar =)

Ha en fin helg nu mina finaste! <3 pussss


Vad önskas?
Postat av: Sara

Låter som en toppen idé :) Jag är på!

2011-05-12 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0