Sara

Sån jäkla tur att jag inte följde med igår!! Endast 800 kr på kortet :o Blir så jälva sur på mig själv, men grejen är att jag inte har köpt massa saker till mig själv, utan det har gått åt på utgångar och mat! det är ju till mig men det har ändå varit i sociala samanhang om ni förstår vad jag menar? Hade tänkt att ta en taxi in igår typ så fort jag kom innanför dörren, men smart som jag var tänkte jag bara kolla vad jag hade för summa på kontot och fy fan, ingen rolig känsla!

Idag har jag ialla fall jag och Nicole varit på en supermysig promenad runt sjön som ligger nära Nicole i sumpan. Så himla mysigt, och varmt var det i solen :) Sen tittade vi in i en jättefin/mysig inrednings butik som också ligger i närheten och efter det blev det en macka på ett litet café! Snacka en massa om allt och inget och sen vare dags för mig att åka hem för att hänga tvätt :)

.                                                Jag o Nicole i somras på piteå havsbad

En så himla skön dag!! Sånna hära sköna dagar vill jag ha mer av :) Nu väntar jag på att pastan ska koka färdigt och att andra maskinen ska bli färdig, för sen ska jag till mamma och sova för det ska komma några gubbar imorn och fixa något med bredbandet. Skönt att få fixa sig ifred när man ska till jobbet :)


Hoppas att ni har haft en lika fin dag som jag! ♥ PUSS

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Åh så mysigt, jaah mer såna mysdagar, jag joinar gärna! :) <3

2011-03-07 @ 09:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0