Sara - Presentkort!

Älskar att få presentkort! Då kan det bara inte bli fel, eller hur? ;) Har idag nyttjat mitt presentkort som jag fick av pappa och Karin från H&M. Hade sett en jacka i Vällingby, men såg att den var slut.. Så jag passade på idag efter skolan och kollade inne i stan, och så glad jag blev när jag hittade den plus att den satt asbra oxå!! Hittade ett par shorts också som jag passade på att köpa på samma gång, jättesöta :)

Nu har jag precis duchat och målat på lite nagellack, imorgon är det imorgon som vi har uppspel!! Så gäller att vara på topp imorn och bara köra gärnet, sattsa som fan och testa allt som bara går att göra på scenen! :D Är såå taggad! Hoppas att jag är det imorn också bara, höhö..

Nej, dags för en kopp te och sen soova! PUSS



Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0