Sara - Just my luck

Yapp, ringde precis och sjukanmälde mig till skolan :/ Helt tjock i halsen.. Måste bli frisk till imorn!! Det är nämligen bara 6 lektioner kvar nu i dialogteknik och en och en halv går bort till utvecklingsamtal och redovisning av pjäsen ett drömspel. Sen så sista lektionen så har vi redovisning på scenerna som vi har hållt på att jobba med, så jag måste helt enkelt pallra mig dit imorn! Tur som är så har vi tal och sång idag, så jag missar inte det som är viktigast just nu!

Nu ska jag dricka en massa te med honung i och kolla på nyheterna! PUSS




Vad önskas?
Postat av: Lina

äsch dåå :( krya på dig!!

Har ni ingen spelning man får komma och kolla på i skolan? ;) Pöss

2011-03-08 @ 09:11:22
Postat av: Sara

tack! joo, men det är nästa torsdag kl 11.15 om du kan då? ;)

2011-03-08 @ 09:23:18
Postat av: Lina

näää de kan jag ju inte ;) kvällsföreställning tack!? ;)

2011-03-08 @ 10:22:34
Postat av: Sofie

Nej usch o fy, krya på dig! <3

Ja kvällsföreställning, då e jag också på:)

2011-03-08 @ 14:21:50
Postat av: Anonym

det blir i kyrkan i maj! men då är det dikt och visor som ni får lyssna på då :) men då är ni välkomna!

2011-03-08 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0