Sara :)

Tack alla fina för alla gratulationer!! :) Tycker att det är ganska komiskt med fb och födelsedagar; människor som jag inte har pratat med på jag vet inte huur länge grattar o har sig! Lite konstigt, men men det är väl alltid kul med lite uppmärksamhet? ;)

Japp, jag håller på och storstädar och hoppas på att jag ska bli klar innan solen går ner, för då ska jag ta en promenad och sen röra mig mot mammsen :) Där ska vi äta middag hela family, det blir PIZZA! Sen ska väl jag o Simon promenixa hem igen och se någon film eller nått :) Han ska inte repa ikväll eftersom att det är min birthday, gulliga han! Ibland vet men lixom inte riktigt ;p

Nej nu måste jag fortsätta hära så jag blir klar!! Den 26 smäller det, PUSS

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0