Lina Fett-isdagen.. eller Fet-tisdagen. Tolkningsfråga ;)

Semlor.. de ska man tydligen frossa i idag. Är ju dock inte så förtjust i just semlor. Men kollar på nyhetsmorgon nu där gör dom choklad semlor.. lite mer min style ;) Hoppas Pallas har de, anatr att jag och Cicci kommer fika lite idag.



Har tandvärk idag. Ska lämna in sista engelska uppgiften idag också. Så skönt!

Bokade en Barcelona resa i helgen. Åker 3 april med mammi.

Girls, har bara tänkt på våren hela tiden nu dom senaste dagarna.. för när de är vår, alltså så fort de är lite varmare ska vi inviga landet.. Tänkt att vi ska hänga där en del i sommar!

Dags att jobba. Ha en fin fettisdag! :D <3

Vad önskas?
Postat av: Sara

ÅH! ska nog köpa fika på vägen hem till mamma, tack för påminnelsen lini!! :D

2011-03-08 @ 09:24:39
Postat av: Sofie

Hela min arbetsplats är fylld av semlor idag, och inga små sådana, gigantiska verkligen!



ÅH JAAAA LANDEEEET SER JAG FRAM EMOOT!! Bra bra bra så fort det blir lagom temp! NICE :)

2011-03-08 @ 14:20:18
Postat av: Anonym

juste hehe! lander låter som en suuuuupaer idé!!! åh, skulle vilja åka nununu... :) sofie, det är bara att njuuta :)

2011-03-08 @ 14:58:21
Postat av: Sara

det var jag ovan ;)

2011-03-08 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0