IDA






Jättelängesen man va här och gjorde ett avtramp. Jag blev så nojig när jag fick mitt jobb att jag raderade alla mina inlägg och slutade skriva. Men hur kul är det egentligen? Pas de tout så att säga on francais.

Vet inte om ni minns det, men i så fall kan ju det här påminna er om att jag klart var bloggens cyniker/bitterfitta.  Oftast wainade jag om mitt kärleksliv, vilket jag skulle kunna göra 24/7, men den här gången handlar det om mitt jeeefla immunförsvar.

Så va man sjuk. Igen. Halsont. Igen. RRRRRREEEEEEMIIIXXX.... Igen Igen Igen Igen Igen Igen, ja för hon har halsont Igen Igen Igen Igen! (Har ni sett nya Judith och Judith eller, fan va bra dom e haha!)

Det värsta med att vara dålig är:

*
Att man blir en sanitär olägenhet, äcklig som faaan! Duschade för några timmar sedan, men vet inte om det räknas när man ändå går och lägger sig i samma äckliga lakan som man frossat och svettats i.

*Att man förlorar pengar, tror karensdagen är moderatjävlarnas värsta drag ever.

*ATT MAN FÖLJER LET'S DANCE FINALEN. (Men bara till nyheterna 22.00, har absolut ingen aning om vem som vann och egentligen... COULDN'T CARE MORE LESS!)

Målet är att kurera och kurera, dricka massa blåbärssoppa och saften från uppkokad ingefära (Alex jäkla påhitt men jag e desperat!) och komma på Saras middag imorrn. Känns APA rent ut sagt att jag inte kommer kunna följa med ut sen, hade sett fram emot en utgång med er så himlans mkt och att få vara med och fira, missade ju förra året också :( Dessutom va det så längesen jag fick vara snygg, på senaste tiden har det alltid varit ngt som gjort att man sett ut som Kleti och Peti. Har inte varit hot mama sen juldagen :O

Nej nu ska jag sova, är av gamla skolan och tror på att det här med sömn är viktigast ändå. Ska man borsta tänderna? Får se hur jag gör...

Ses imorrn ladies, hoppas ni har haft en trevligare fredag än jag :) <3<3<3<3


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0