Casting...

IMORN!!! aah, helpe migas god!

Jo, Sandor från min klass ringer mig idag när jag är suuperstressad och ska till jobbet och börjar fråga om jag har någon kameravana och så vidare. Jag: men vadårå?! stressad Han: Jo jag har rekomenderat dig till en kortfilm som jag har huvudrollen i, det är bara en liten roll så vad säger du? Jag vet inte riktigt vad jag sa, fattade inte riktigt någonting och sa att ja, lördag förmiddag skulle jag väl kunna komma!

Ringer Sandro på vägen hem från jobbet och då frågar han om jag kunde komma nu på en gång, för dom har sett bilder på mig och tycker att det är värt att göra ett försök! och ja varför inte? meeen då var jag i Vällingby och det skulle ta för lång tid för mig att komma dit, så det får bli imorn under lunchen som är 45 min.... Alltså så måste jag gå tidigare och vi har redovisning imorn på "scenkampen"! Shitt! Varför ska alltid allting hända på samma gång när något ska hända???

Aja, ska välja kläder nu. Kanske ska ringa Sandro och höra om vi kan ta det imornbitti istället..

PUSS, saaris



Vad önskas?
Postat av: Lina

kom igen Sara, de klara du galant!! :D

2011-03-25 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0