Sara

En strålande förmiddag! :)

Började morgonen med frukost på framsidan i solen i min ensamhet med adele på hög volym, bra start helt enkelt! Sen blev det till att fixa klart det sista i stugorna som vi ska sova i :) Alltså, det är en såndära fällutsäng som är jättemjuk och en madrass som inte är sådär jättetjock, vi får väl slåss om saken hah! Så alla utom två kommer väl kunna sova iaf ;)
Sen började jag kratta lilla stranden när det sedan började att regna.. Men nu är det strålande fint igen! :) Nu är mamma och mormor tillbaka igen, mormor va o rönkade foten nämligen. Så mamma håller på o förbereder lite inför middagen och mormor vet jag inte vad hon gör. 
 

Nej nu ska jag gå ut i solen igen!! Bara fyra timmar kvar nu :)  PUSS


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0