Sara - vad mycket man hinner på en vecka!

Så himla mysig semester jag har haft!!

Börjde med en båtfärd ut till skärgården i måndagskväll med pappa och karin, sen mötte vi upp några fler där ute! Vi hade det så himlans bra! Mycket god frukost måste jag ju bara säga, blev alldeles bortskämd där ute :) Sen på onsdagen tog jag kvällsbåten från Möja och åkte tillbaka till staden. Random kväll.

På torsdagen åkte jag och Fia och lämnade Ida och Amica på terminal 5.... Blev så jävla avundsjuk och fick sån himla utlandskänsla så att det var heelt sjukt!! Sen blev det pannkakslunch hemma hos Fia :) På kvällen blev det Mälarpaveljongen med Sofie och senare kubb i Rålis med Fia, Hanna, Sofie och några flera, jättelyckad kväll :)

Fredagen blev det som sagt Hässelby strand med Fia och Johanna med kort, vattenmelon, stekhet coca coola, choklad och soool! På kvällen var det en liten reunion med Hanna, Fia och Peter på Mosebacke, fint väder och bra häng! Sen drog vi vidare till Gården, däremellan hade vi så sjukt roligt hah!! Hanna höll på att typ kissa på sig och aa nej det går inte att förklara, bara jävligt roligt haha!





Sen på natten mötte jag Ingrid vid tunnelbanan i Vällingby för hon skulle sova hos mig eftersom vi skulle upp tidigt för att åka till hennes föräldrars hus i Täby där vi hade det suuuper mysigt!! Jaa, jag och Ingrid tillsammans, måste upplevas kan inte förklaras det heller hah! Men några filmer och bilder har jag som ni kan få se sen ;) Plus att vi även började öva på vår låt inför hösten till skolan :)

Och ikväll har det varit en så skön kväll! Jag Sofie och Johanna åt middag hemma hos papi och sen kom Fia förbi lite senare oxå :) Lite show blev det och massa låtlyssnande :)


Tack för en suuuper vecka allasammans! PUSS och Godnatt jobb imorn.

 

 

 


Vad önskas?
Postat av: Sofie

Verkligen, så grym helg! Vill spela den på repeat :)

2011-07-11 @ 15:38:31
Postat av: Sara

Men ikväll så ses vi igeeen! hihi

2011-07-12 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0