Sara - sovmorgon? nej nej, inte på semestern inte.

Ja för vissa kanske men att bli väckt av ett telefonsamtal av pappa kl 08.55 på semestern kallar inte jag för sovmorgon! Han veeet att jag ligger och sover och bara för det så ringer han och väcker mig och säger att jag inte ska sova bort min semester.... haha han är så snäll och omtänksam min kära far ♥ men jävlig irriterande när jag inte kunde sova förrän halv två igår.. jaa, vad säger man? det är min pappa det :)

snart kommer johanna till vällingby och idag blir det sol och bad med johanna och fia vid hässelby strand troligen, har inte pratat med fia än eftersom att jag inte vill ringa o väcka folk!?!

ikväll ska jag o fia på aw med hanna jessica och peter, men amanda sa det att hon och hennes personal ska till josefinas ikväll och att vi kunde komma sen vid typ nio tiden, så det skulle vi kanske kunna göra?



ha en fin dag flickor!! PUSS

Vad önskas?
Postat av: Sofie

Jag e lätt på Josefinas ikväll!

Men skulle behöva hitta nån o dra o käka me o ett glas vin innan.. hoppas gullejohanna kan :) <3

2011-07-08 @ 12:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0