Sara - död

jaa den här veckan har gått så jääävla snabbt! sa det till fia, känns ju inte som att jag har jobbat måndag, torsdag, fredag, lördag och söndag liksom :) mycket häng hos fia, även hos mig i lördags med en liten cykelupptäcksfärd till björnidegränd, mycket rolig kväll! måste ju bara säga att på något vänster lyckades vi komma till ivarskärrsvägen, mycket märkligt... men till slut så hamnade vi rätt :) juste, fick även hjälp av några schyssta grabbar att pumpa cykeln vid statoil också, man tackar!

ja, men idag har iaf jag fia och niklas varit iväg och klättrat. så himla jobbigt, men askul! det måste vi göra mer gånger och då får den som vill haka på :) fia och jag satt och funderade på vart man kommer ha mest träningsverk imorn, men tror att vi kom fram till: heeela kroppen ;)

nej, nu är det dags att göra mig iordning för sängen.. tisdag imorn! :)

Godnatt allasammans och tack för ännu en lyckad vecka

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0