Sven


Sven <3 Gudrun.
Jag får tacka för min tid på denna blogg. Dags och skrota vidare.
Tydligen är Gudrun inte alls gift. Hon var bara osäker å mina känslor och vågade inte blotta sitt hjärta, men nu när hon vet att mina känslor är besvarade finns inga hämningar. Jag är korven, hon är brödet.
Klockorna ringer redan i vår. Ni förstår att i vår ålder kan man inte spilla någon tid. Att bli kär på ålderns höst är det absolut finaste jag har varit med om och tack igen för all uppmuntran. Ni kommer alla bli inbjudna till bröllopet för att visa vår uppskattning ytterligare.

Lycka till med allt och sluta aldrig tro på kärleken!

Bästa hälsningar/Sven.


Vad önskas?
Postat av: Sara

ha det bäst sven! kommer sakna dig... lycka till med gudrun! :) Puss och Kraam

2011-01-16 @ 03:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0