Sven

Jag ser det ni skriver, läser era åsikter. Suger i mig, resonerar, men förblir utan slutsats. Hur kan detta vara rätt? Naturligtvis törstar mannen och begäret i mig efter en kvinnas kropp och lustar, en varm famn om natten i vinterkölden. Men som sagt, jag tampas med demoner. Att smaka eller att inte smaka på Gudruns safter, det är frågan.

Idag syntes hon inte till. Erik sa att hon ringt sig sjuk, innebär detta batt ostbrickan är inställd? Det är ju bara tisdag? Men tiden går fort, snart är det torsdag, då får man äta ärtsoppa och fläsk. Torsdagar är min favoritdag. Mycket kan hända, än är inget i land. Hon ringer väl och avbokar. Men vågar man sig till jobbet då?

Vem hade trott att en förbjuden händelse på julbordet, förtrollat och insvept i nubbe, skulle bli ett sådant dilemma!? I förrgår var jag en bekymmerslös man. Nu har Gudrun trädit in. Gudrun med sina sneda framtänder och kortklippta hår... Hon har ta mig i lådan fått mig att tappa fotfästet. Fruntimmer!

Ni frågar om bilder. Jag ska se vad jag har. Ska ha en helt okej från Flen förra hösten om jag minns rätt, men den måste scannas in. Vill inte lägga upp någon med bara ben, känns för utmanande.

Bästa hälsningar/ Sven.

Vad önskas?
Postat av: Sara

kör bara!!kör bara!! hahahahh

2011-01-11 @ 21:15:46
Postat av: Sara

kör bara!!kör bara!! hahahahh

2011-01-11 @ 21:16:12
Postat av: Sara

köööör baraa!! :D hahahaha

2011-01-11 @ 21:16:43
Postat av: Lina

hahahahahhaha :d jag dör! tror definitivt att de är jojo.. men kör på :D

2011-01-11 @ 22:02:47
Postat av: IDA

Haha Sven ta rådet och ligg när du kan!!

2011-01-11 @ 22:10:51
Postat av: johanna

hahahaha, alltså garanterat inte jag! lovar och svär! har suttit och pluggat hela kvällen fram till nu - tim är mitt alibi! jag gissar fia!!!!! hon har varit så tyst i övrigt ;p

2011-01-11 @ 23:23:15
Postat av: Sara

om man lovar så har man lovat johanna! ;D det låter vrkligen som du haha!



mina komentarer hakade upp sig där oppe..

2011-01-12 @ 09:36:50
Postat av: Sara

fia eller IDA...

2011-01-12 @ 09:38:12
Postat av: johanna

jag ger min högra arm att det inte är jag!!

2011-01-12 @ 09:57:57
Postat av: Sofie

Asså det här är så roligt!! Jag smäller av!! Hahah

Inte för att jag är Sven asså(jag skulle aldrig kunna skriva så bra) utan för att det är så sjukt! ;D

2011-01-12 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0