Sven.

Tid: 14.30 Plats: Kaffebryggaren.' I min kopp: Halva kaffe, halva svart te. Och där kom hon. Gudrun. Jag hann inte fly. Och vad säger hon? "Hej Sven. Förlåt att jag inte har ringt, men min man är hemma från England" Vad ska det betyda? Vad har Gudrun fått för sig? Och för att inte nämna det faktumet att hon är gift. Jag: "Jag har ändå varit bortrest över jul" Jag ljög. Senast jag var utomlands var 96 då jag var på Mallis med min ex-fru. Senare samma dag kom ett mail. "Ses över en ostbricka hos mig på Fredag? Då är kusten klar/ G" Vad ska jag göra? HJÄLP! Bästa hälsningar/ Sven

Vad önskas?
Postat av: Lina

Kör på sven!! har du nånting att förlora?

2011-01-10 @ 21:31:22
Postat av: hahhaha

hahah asså det är så sjukt, jag börjar fan bli rädd vem det än är??

2011-01-10 @ 21:56:10
Postat av: Sara

det är väl bara att gå`? kusten är ju klar då? :)

2011-01-11 @ 01:34:43
Postat av: johanna

hahahahhaha! alltså va?!! sven ge dig till känna!!!

2011-01-11 @ 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0