Stella

Ni kommer få stå ut med ett inlägg utan stycken för jag har fortfarande inte lyckats klura ut hur man gör en blankrad på den här datan!!

Idag är det redan torsdag och den här veckan har gått riktigt fort tycker jag! Har hunnit med att köra två lektioner och 1 gång med pappa, träffat Queenie och jobbat och ridit som vanligt :)
Men tillbaka till förra helgen, än en gång GRATTIS Johanna! Tack för den väldigt goda och mysiga middagen hemma hos Fia innan vi begav oss till festen som jag tyckte var riktigt rolig :) Helt perfekt kväll för min del helt enkelt!
Började iaf dansa med en kille, sen drog han med mig till baren och efter de så hängde vi runt ett tag, ute och rökte, bytte skor mm. När han skulle gå så ville han ha mitt nummer och de fick han, smsade lite under natten. Sov några timmar och pallrade mig upp till stallet för att jobba, mindre roligt! Vid lunch fick jag ett sms där han undrade om jag hade kommit upp till jobbet och hur jag mådde, efter många om och men så kom vi fram till att vi skulle fika på kvällen när jag hade slutat. Han frågade om han skulle hämta upp mig så de va ju trevligt, skulle komma till vällingby centrum men tror ni inte att jag halkar mitt i en vattenpöl på vägen dit och jag hann inte gå hem igen och byta byxor, så va helt jätteblöt när jag kom fram haha
Fikade på café 60, supermysigt och trevligt var det och efter de så skjussade han hem mig (observera att han bor i Sköndal så det är inte direkt på vägen). Har hörts en del ï veckan och ska träffas imorgon kväll, så jag kommer inte att komma hem till dig Lina.
Nöjda nu ;)?
Hoppas att jag får se några utav er ikväll!
Puss och kram

Vad önskas?
Postat av: sara

hahah! gillar verkligen vattenpölen!! ;) vad kul att det blev en date till :) du får berätta sen hur det gick!! Puss

2011-01-20 @ 15:57:59
Postat av: Lina

hahah underbart med vattenpölen!! :D:D Lycka till imorgon ;) <3

2011-01-20 @ 16:07:19
Postat av: johanna

ååh bejan vad mysigt! helt fantastiskt! ha det askalas imorgon och uppdatera oss om allt sen :D puss

2011-01-20 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0