Stella - Romme/Kungsberget?

Hej mina fina!
Har haft en supermysig söndagskväll med Sara <3 Vi har ätit middag och myst hemma hos mig :) Just nu känns de faktiskt väldigt tomt här hemma eftersom Isse fick åka hem idag, har varit riktigt mysigt att ha honom här. Om några år ska jag absolut skaffa mig en liten doggie :)
Nu är de så att jag och Ebba pratade om att åka antingen till romme eller kungsberget en lördag i februari och så kom vi fram till att det skulle vara roligt om man fick ihop ett stort gäng som vill åka med :) Då kostar det 450 kr för bussresa tur och retur samt liftkort. Då åker man buss från cityterminalen som avgår 07.00 och så åker man hem vid 16.00 när liftarna stänger. Vad säger ni, sugna på lite skidåkning?
Puss o kram/Stella

Vad önskas?
Postat av: IDA

wow låter fett roligt ju, jag vill inte svara med 100 % ännu för jag har inga skiudor å d kostar å hyra.. om inte annat kan jag sitta å dricka bira nåpnstans och njuta av fjälliv :D bra initiativ :D <3

2011-01-10 @ 06:59:30
Postat av: Sofie

NICE! Jag e lätt på! O så kör vi afterski på kvällen ;)

2011-01-10 @ 08:47:50
Postat av: Sara

tycker det låter asbra!! :D

2011-01-11 @ 01:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0