Sofie

Moooooorning kära vänner!
Galet bra dag, kväll samt natt igår, tack för det alla söta! 
Började på mc-mässan med jobbet sen därifrån vidare till Fia, Johanna o Stella på kungsklippan där vi käkade en grym thaimiddag och värmde upp inför kvällen för att strax möta upp Mandie och då fortsätta kvällen på Collage och avsluta den på Berns, riktigt riktigt bra hade vi!

Nu så har jag precis käkat en satans god frukost o ska precis göra mig klar för en dag på stan me ma o pa:) Men vi hörs igen lite senare friends, planer för kvällen alla?
<3





Vad önskas?
Postat av: johanna

tack själv fina du!!! är imponerad över att du kör stan idag? själv har man varit som ett litet kolli... igen... men jag har fått i mig en halv knäckemacka :D

2011-01-29 @ 15:48:52
Postat av: sara

vin hemma hos mig :))

2011-01-29 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0