Sara - tillför inte spec mkt till världen

Sitter bara o lallar runt på nätet mest faktiskt! Tänkte ta tag i mig själv och städa upp i mitt rum och plocka undan min tvätt.. Sen måste jag även upp till posten i Vällingby och be dom hålla ett paket där tills Simon kommer hem igen. (Nämligen endast han som kan hämta ut det! Men det borde inte vara några problem, det är bara två eller tre dagar tror jag :))


Senare ska pappa komma till lägenheten och så ska vi sätta ihop byrån! Sen kan jag äntligen börja flytta över mina klääädeer :)) Men jag sa det till mamma, även om jag flyttar mina kläder så kommer jag ändå att hänga hemma hos henne! Känner mig lite ensam i lägenheten... Nu är det bara två veckor kvar tills Simon "Finis" Svensson kommer hem :D fast det har bara gått en och en halv vecka :/  Trodde faktiskt inte att det skulle kännas såhär tomt redan... Blir ju såå jäkla rastlös av att vara själv!



Simon på Emergenza Festivalen


Vad hittar vi på ikväll då? PUSS


Vad önskas?
Postat av: johanna

jag blir hemma ikväll, men vill gärna mysa imorgonkväll <3 PUSS!

2011-01-07 @ 14:50:51
Postat av: Sara

låter finfint!! kanske ska till stan ikväll med ingrid och amanda i alla fall :)

2011-01-07 @ 15:00:40
Postat av: Sofie

Åh men jag hittar nog gärna på något ikväll, kanske ska till farmor på middag först bara :) Ringer sen när jag slutat! <3

2011-01-07 @ 15:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0