Lina söndag den 9 januari.

Sitter och dricker kaffe, kollar på fångarna på fortet och taggar till 1½ timmas träning ikväll.
Samtidigt som jag läser bloggen, alltså de vi skrev för ett år sedan. Så roligt att gå tillbaka. Vad man glömmer fort. Vi måste bli mer aktiva.. Skriva och spara våra minnen tillsammans! Jag ska joina Sara nu och skriva mer :D haha

Vilket fall så va de en trevlig kväll igår! Började ju med we will rock you med familjen följt av middag på söderkisen följt av en drink på himelen där till och sen en på malmen.. Sen hem till sara. Vilken mys kväll! Så skönt faktiskt att inte stressa till stan. Bara vara där och skit snacka! underbart, Tack för de! <3

Söndag idag.. taggar för en ny vecka. Är inte taggad alls.
Som tur är är jag ledig nästa helg och så blire fest för jojo!

Ha en fin söndag vännerna mina!

Vad önskas?
Postat av: Sara

jag gillart!!

2011-01-11 @ 01:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0