Johanna: Första dagen som sjuksköterska i tjänst

Japp! Första dagen på jobbet avklarad. Kändes jättebra! Så bra att jag helt och hållet glömde bort att jag sov max 2 h sammanhängande inatt ;) Verkar iaf vara en jättetrevlig arbetsplats. Personalen hade gjort i ordning ett skåp, en pärm, ett fack, introduktionspapper och en massa klisterlappar med mitt namn på - uppskattat för man känner sig verkligen välkommen! Hoppas att det fortsätter så..! Imorgon jobbar jag kväll. Tror det blir alldeles utmärkt, för trötthet lär väl komma ikapp mig så småningsom.. :p Skönt att slippa ställa klockan alltså. Hoppas att ni också har haft en fin dag, mina hjärtegull! P.S. Stella! Du har ett blogginlägg att skriva!!! ;) D.S.

 

 


Vad önskas?
Postat av: Lina

Gud vad roligt att allt känns bra!! de har du förtjänat efter alla dessa år! ;D <3

2011-01-18 @ 17:19:46
Postat av: Sara

Åh vad bra att du hade det braa första dagen!! håller tummarna för att du kommer trivas :) <3

2011-01-19 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0